Basisboek Marketing (3e druk) | combipakket
Deze titel bereidt voor op de examenstof van de SPL-toetsmatrijs KE1 Basis marketing en communicatie. Deze matrijs is afgeleid van het kwalificatiedossier Marketing, communicatie en evenementen. Het boek bevat ook 'extra' stof over marketing en de marketingmix, waardoor het een aanzet is naar het deel Marketingplanning.
Uniek aan dit boek
Digitale leeromgeving
Alle opdrachten zijn ook opgenomen in de digitale leeromgeving. Weblinks, video’s en documenten zijn direct te raadplegen. Elk hoofdstuk wordt in de digitale leeromgeving afgesloten met een ad random oefentoets, die de student onbeperkt zelfstandig kan starten. Per vraag wordt direct feedback getoond. Daarnaast zijn er twee voorbereidende examentoetsen beschikbaar, deze kunnen als afsluiting door de docent worden ingezet.
Combipakket
Dit combipakket bestaat uit een theorie- en werkboek en een licentie die toegang geeft tot de digitale leeromgeving met alle opdrachten. Deze licentie is geldig gedurende één jaar en kan kosteloos verlengd worden.
Maak samen werk van onderwijs
Boom beroepsonderwijs wil jongeren helpen zich te ontwikkelen tot echte vakmensen. Wij zijn er voor de doeners en de makers. Om samen werk te maken van onderwijs verbinden wij docenten, studenten en het bedrijfsleven met elkaar. Zo zorgen we ervoor dat jongeren het beste uit zichzelf halen. Met inspirerend lesmateriaal voor een wereld die continu verandert. Dat maakt ons trots!